Väritykset
+9
Jan Buckheimer
Stuba Stocanen
Jannesky
remus
Stefano Domenicali
Vilkku
Zidu
Frezza
Warquz
13 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Väritykset
---> Autopohja 1 <---
Ohje:
1. Keula
2. Kuljettajan pään yläpuolella oleva osa (ei nyt tuu nimee mielee)
3. Takasiipi (takaapäin katsottuna)
4. Takasiipi (alta)
5. Takasiipi (ylhäältä katsottuna ja taaempi osa)
6. Takasiipi (ylhäältä katsottuna ja etummainen osa)
7. Etusiiven vasemman puolen taaimmainen osa
8. Etusiiven vasemman puolen keskimmäinen osa
9. Etusiiven etummainen osa
10. Etusiiven oikean puolen keskimmäinen osa
11. Etusiiven oikean puolen taaimmainen osa
HUOM: Molemmille kuljettajille tehdään tämä pohja eri kuville, mutta ainoastaan keulassa oleva numero on eri. Voit joko tehdä tämän työn itse, tai sitten jätät numerot laittamatta kokonaan ja mä huolehdin siitä.
---> Autopohja 2 <---
1. Keula sivulta
2. Etusiiven pidike (oikea)
3. Etusiiven pidike (vasen)
4. Etusiiven reunus
5. Moottorikatteen ylimmäinen osa
6. Ponttooni sivulta
7. Kylki
8. Ponttooni edestä
9. Ponttooni ylhäältä
10. Takasiiven reunus
11. Aerodynamiikkasälät
HUOM: Molempien puolien osat täytyy tehdä erikseen, eli myös tätä pohjaa tehdään kaksi kappaletta. Toisessa pohjassa tulee olla kaikki tekstit/mainokset yms. peilikuvina. Voitte tehdä myös vain oikeinpäin väritykset ja minä käännän toiseen pohjaan peilikuvina. Mikäli haluatte kylkeen, tai vaikkapa takasiiven reunukseen numeroita sillon näitä pohjia pitää tehdä neljä.
---> Kypäräpohja 1 <---
1. Leukaosa
2. Oikea puoli
3. Vasen puoli
---> Kypäräpohja 2 <---
1. Päällisosa
2. Otsaosa
3. Visiiri/feissi (voit värittää vaikka koko ruudun mustaks niin saat tumman visiirin, tai sit jätät ton naaman niin se kuultaa läpi sielt)
Molemmille kuskeille ofc tarvitaan omat kypärät. Voit myös ilmottaa jos haluat että kuskit ajaa joillakin real life kypärävärityksillä!
Ohje:
1. Keula
2. Kuljettajan pään yläpuolella oleva osa (ei nyt tuu nimee mielee)
3. Takasiipi (takaapäin katsottuna)
4. Takasiipi (alta)
5. Takasiipi (ylhäältä katsottuna ja taaempi osa)
6. Takasiipi (ylhäältä katsottuna ja etummainen osa)
7. Etusiiven vasemman puolen taaimmainen osa
8. Etusiiven vasemman puolen keskimmäinen osa
9. Etusiiven etummainen osa
10. Etusiiven oikean puolen keskimmäinen osa
11. Etusiiven oikean puolen taaimmainen osa
HUOM: Molemmille kuljettajille tehdään tämä pohja eri kuville, mutta ainoastaan keulassa oleva numero on eri. Voit joko tehdä tämän työn itse, tai sitten jätät numerot laittamatta kokonaan ja mä huolehdin siitä.
---> Autopohja 2 <---
1. Keula sivulta
2. Etusiiven pidike (oikea)
3. Etusiiven pidike (vasen)
4. Etusiiven reunus
5. Moottorikatteen ylimmäinen osa
6. Ponttooni sivulta
7. Kylki
8. Ponttooni edestä
9. Ponttooni ylhäältä
10. Takasiiven reunus
11. Aerodynamiikkasälät
HUOM: Molempien puolien osat täytyy tehdä erikseen, eli myös tätä pohjaa tehdään kaksi kappaletta. Toisessa pohjassa tulee olla kaikki tekstit/mainokset yms. peilikuvina. Voitte tehdä myös vain oikeinpäin väritykset ja minä käännän toiseen pohjaan peilikuvina. Mikäli haluatte kylkeen, tai vaikkapa takasiiven reunukseen numeroita sillon näitä pohjia pitää tehdä neljä.
---> Kypäräpohja 1 <---
1. Leukaosa
2. Oikea puoli
3. Vasen puoli
---> Kypäräpohja 2 <---
1. Päällisosa
2. Otsaosa
3. Visiiri/feissi (voit värittää vaikka koko ruudun mustaks niin saat tumman visiirin, tai sit jätät ton naaman niin se kuultaa läpi sielt)
Molemmille kuskeille ofc tarvitaan omat kypärät. Voit myös ilmottaa jos haluat että kuskit ajaa joillakin real life kypärävärityksillä!
Vs: Väritykset
Warquz kirjoitti:Molemmille kuskeille ofc tarvitaan omat kypärät. Voit myös ilmottaa jos haluat että kuskit ajaa joillakin real life kypärävärityksillä!
Heidfeldille voi laittaa jonkun uuden -09 vuoden kypärän ja tälle toiselle veikolle teen sitte oman.
Frezza- Viestien lukumäärä : 57
Frezza kirjoitti:Warquz kirjoitti:Molemmille kuskeille ofc tarvitaan omat kypärät. Voit myös ilmottaa jos haluat että kuskit ajaa joillakin real life kypärävärityksillä!
Heidfeldille voi laittaa jonkun uuden -09 vuoden kypärän ja tälle toiselle veikolle teen sitte oman.
Jooh, laitan uusimman mitä löytyy.
Zidu- Ylläpitäjä
- Viestien lukumäärä : 83
Uusimmat kypärät mitä löytyy. Auton värityksen teen heti ku kerkiän.
Vilkku- Viestien lukumäärä : 79
Tossa Vietorikselle: http://xs942.xs.to/xs942/09316/fsm_christian_vietoris730.png
Frezza- Viestien lukumäärä : 57
Kummallekkin kuskille uusimmat kypärät ja sit Kummatkin Autopohjat lähetän tänään illalla tai huomenna
Stefano Domenicali- Viestien lukumäärä : 69
Ikä : 33
Kummallekkin kuskille uusimmat kypärät sekä koko auton voi maalauttaa vihreäksi.
remus- Viestien lukumäärä : 59
Minkähänlaista vihreetä? Tummaa/vaaleeta?remus kirjoitti:Kummallekkin kuskille uusimmat kypärät sekä koko auton voi maalauttaa vihreäksi.
Warquz kirjoitti:Minkähänlaista vihreetä? Tummaa/vaaleeta?remus kirjoitti:Kummallekkin kuskille uusimmat kypärät sekä koko auton voi maalauttaa vihreäksi.
Valeaa, ja johonki kohtaan vaikka bemarin logo.
remus- Viestien lukumäärä : 59
Punasta ja Vihreetä ja jos vois kuljettajan maan lipun autoon laittaa olisin kiitollinen toivottavasti Warquz vois tehä mulle
Jan Buckheimer- Viestien lukumäärä : 79
Alonson tavarat
WEBBER tavarat
tässä nää pitäis olla kunnossa. toivottavasti kelpaa. mutta jos on jotakin ongelmia niin anteeksi siitä
WEBBER tavarat
tässä nää pitäis olla kunnossa. toivottavasti kelpaa. mutta jos on jotakin ongelmia niin anteeksi siitä
Nick Fry- Viestien lukumäärä : 28
Frylla kaikki joo kunnossa hienolta näyttää =)
Remukselle ja Buckheimerille voin tehdä. Myös Stuballe ellei sitten joku muu täältä innostu värittämään enemmänkin.
Remukselle ja Buckheimerille voin tehdä. Myös Stuballe ellei sitten joku muu täältä innostu värittämään enemmänkin.
Brawnilta päin mitään ei ole kuulunut joten ainakin alustavasti ajateltiin pistää oikean elämän kypärät ja Brawn GP väritys.
Mulle saa tehdä värityksen, itellä ei riitä aika.
KLIK!
Frezza löytyis sieltä tosin väärillä numeroilla höystettynä ja noi 2009 kypärät kusee hiukan. Koitetaan korjailla ongelmaa tai sitten siirrytään vuosissa taaksepäin. Ongelmana se, että 2008 kypärätkin tuntuu kusevan. Olisko se sit 07?
Frezza löytyis sieltä tosin väärillä numeroilla höystettynä ja noi 2009 kypärät kusee hiukan. Koitetaan korjailla ongelmaa tai sitten siirrytään vuosissa taaksepäin. Ongelmana se, että 2008 kypärätkin tuntuu kusevan. Olisko se sit 07?
Ja sit jos joku tekee mun auton, nii se ois puna-valkonen canon logolla höystettynä!
Durango motorsportin auto on valmis muutaman päivän sisällä, vielä vaan muutaman kohdan väritystä pitää muokata
adrian campos- Viestien lukumäärä : 20
On kyllä hieno saa nähdä miltä se näyttää kun se kasataan mutta upea on
Stefano Domenicali- Viestien lukumäärä : 69
Ikä : 33
Meidän tallimme maalarit ovat lakossa, joten joudumme valitettavasti aloittamaan kauden puolittaisella värityksellä, eli vain keulamme on nyt väreissä, perän värit valmistuvat kunhan lakko on ohi.
Jannesky- Viestien lukumäärä : 36
Mulla on joko tänään taikka huomenna valmiit nuo mun väritykset.
lokkis- Viestien lukumäärä : 33
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa