Tallilokeroilmoitukset - Kausi 1
3 posters
Sivu 1 / 1
Tallilokeroilmoitukset - Kausi 1
Eli siis kaikille päivitelty kokoonpano ja raha-asiat sinne.
Lainat vielä päivittämättä, ja nyt kannattaa jo tehdä ilmoitus sinne kokoonpano-osioon jos olen merkinnyt väärät kuskit kisakuljettajiksi!
Lainat vielä päivittämättä, ja nyt kannattaa jo tehdä ilmoitus sinne kokoonpano-osioon jos olen merkinnyt väärät kuskit kisakuljettajiksi!
Vs: Tallilokeroilmoitukset - Kausi 1
Kaikille lisätty nyt noi lainat ja kohta ilmestyy sähköposti -lokerot sinne!
Kaikille lisätty nyt "tehdas" lokero josta löytyy ostettavat kehitykset, testit ja investoinnit.
Ja vielä yleiseen tietoon, että siellä perässä lukeva merkintä, esimerkiksi 5t tarkoittaa 5 tapahtumaa joka on rakennuksen kesto.
Eli tilaat vaikkapa
Etusiivet 4milj€ 3t niin ne ovat valmiit sinulle 3 tapahtuman päästä. Tapahtumiksi lasketaan testit ja kilpailut.
Ja vielä yleiseen tietoon, että siellä perässä lukeva merkintä, esimerkiksi 5t tarkoittaa 5 tapahtumaa joka on rakennuksen kesto.
Eli tilaat vaikkapa
Etusiivet 4milj€ 3t niin ne ovat valmiit sinulle 3 tapahtuman päästä. Tapahtumiksi lasketaan testit ja kilpailut.
Kisasäädöt! Nyt on viikonloppu, kisat alkaa koht!
Frezza- Viestien lukumäärä : 57
Joo kun ei olla ehditty sopia, että kisat alkaa jo viikonloppuna. Luulen, että järjestelyjen takia ajankohta venyy. Yritän kuitenkin saada ne mahd. pian lokeroihin. Toinen kesken oleva järjestely on väritykset, jotka alunperin oli tarkoitus saada ekaan kisaan valmiiksi.Frezza kirjoitti:Kisasäädöt! Nyt on viikonloppu, kisat alkaa koht!
Jan Buckheimer- Viestien lukumäärä : 79
Similar topics
» Kausi 1
» Liittyminen - Kausi 1
» Varaukset - kausi 1
» Kausi 1: Bahrainin GP | Sakhir
» Kausi 1: Oceanian GP | Surfers Paradise (2/17)
» Liittyminen - Kausi 1
» Varaukset - kausi 1
» Kausi 1: Bahrainin GP | Sakhir
» Kausi 1: Oceanian GP | Surfers Paradise (2/17)
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa