Formula Super Manager
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jack & Jones Magazine

5 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Stefano Domenicali To Heinä 23, 2009 5:36 pm

2 Kovaa kuljettajaa tavoitteena

Kyllä,tavoitteena on saada 2 kovaa kuljettajaa jotka taistelevat heti pisteistä ja olisimme lähellä kärkeä ja tavoitteena on paljon muutakin mitä me emme paljasta tässä vaan muut näkevät sen sit jos näkee.Emme paljasta vielä ketkä nämä 2 kovaa kuljettajaa on mut sen voin tässä sanoo että ne on todella lahjakkaita ja nopeita kuljettajia.

Stefano Domenicali

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 06.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Warquz To Heinä 23, 2009 8:12 pm

Siirsin ton uutisen ekaks viestiks, koska näin on hienompi Wink

Warquz
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 228
Join date : 03.07.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Espoo

https://manageri.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Stefano Domenicali Su Elo 02, 2009 10:05 pm

Jack & Jones lähtee kovalla kokoonpanolla 1 Kauteen

Kyllä,lähdemme erittäin kokeneella kuljettaja kaartilla liikenteeseen saimme 2 Kovaa kuljettajaa Lewis Hamiltonin ja Heikki Kovalaisen on mahtava saada yksi suomalainen talliimme ja uskommekin että kovalaisesta tulee vielä kova kuljettaja ja tulee varmasti haastamaan Hamiltonia,Mutta 1:kuskinamme toimii silti Lewis Hamilton mutta Heikki Kovalainen saa 1 Kuskin paikan heti jos vaan on parempi kuin Hamilton vaikea sanoa että kumpi on kovempi sen näkee sitten parin kilpailun jälkeen ja on jännä nähdä testeissä et kumpi on nopeampi ja paljon on nopeampi senmkin ansiosta on hyvä tehdä pieniä johtopäätöksiä,mutta meillä on ihan hyvä kokoonpano ei ole valittamista.

Stefano Domenicali

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 06.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Stefano Domenicali Ma Elo 03, 2009 2:46 am

Hamilton:Mahtavaa saada Kovalainen tallikaveriksi

Hamilton:Mahtavaa saada suomalainen tallikaveriksi siinä samalla voi oppia uusia asioita suomesta ja jopa oppia se kieli,mutta se ei oo se tärkein, Kovalainen on todella rento ja mukava kuljettaja mitä tehtaalla nähtiin todella ystävällinen ja helppo varmasti tehdä töitä hänen kanssaan.Auto ei ole vielä valmis kun Kovalaisen kanssa siellä käytiin todella paljon sitä on jo tehty mutta meille sanottiin että huomenna se on valmis ja se esitellään huomenna Monzassa,italiassa ja sinne on odotettavissa paljon porukkaa,joten täyteläinen päivä huomenna luvassa.

Jack & Jones Magazine McLaren+Mercedes+MP4+24+Launch+8mzRKLaGnY_l
Tässä Heikki Kovalainen ja Lewis Hamilton Tehtaalla

Stefano Domenicali

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 06.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Stefano Domenicali Ke Elo 05, 2009 4:53 pm

Hamilton:Auto tuntui hyvältä
Jack & Jones Magazine Lewis-Hamilton-of-McLaren-001
Kyllä,auto tuntui erittäinkin hyvältä vaikka odotinkin että se tuntuu alussa hankalalta,mutta ei tuntunut alussa oli pieniä hankaluuksia,mutta mitä enemmän sitä ajoi niin sitä paremmin se istui minulle ja sen tuloksetkin kertoi vaikka ihan kärjen vauhdissa ei ollakkaan,mutta nämä ovat vasta testejä mut kuitenkin näitä on takkaan katottava kyllä nämä pientä osviittaa antaa tulevasta kaudesta ja odotammekin että alussa on tasasta,mutta sitten kun kisa on puolessavälissä niin eroja saattaa tulla kehitysten myötä ja pyrimmekin pysymään kärjen mukana.

Stefano Domenicali

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 06.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Stefano Domenicali To Elo 06, 2009 3:51 am

Finghinit hallitsevat,Hamilton 5:des Kovalainen 6:des

Siis kertakaikkiaan ylivoimainen on Finghinit,todella kovasti menee ja todella kovan porukan on vilkku saanut koottua ei voi muutakun ihailla heidän suorituksiaan,mutta ei meilläkään huonosti mene vaikka kärjen tuntumassa ei oltu vieläkään.Tästä on hyvä kohennella vauhtia ja toivoa että kärki ei karkaa liian kauas sit se on pelit pelattu jos jää liian kauas kärjestä,mutta hyvä vaan että on keskikastissa tasasta ja onko Finghinit oikeesti noin vahvoja vai haluaako ne vaan pelotella ne voi ihan hyvin testeissä paukuttaa kovia kierroksia,mutta itse kisassa saattaa tulla niitä virheitä ja keskeytyksiä,mutta epäilen vilkku on niin taidokas F1 Tallipäällikkö että hän tietää kyllä mitä tekee missäkin vaiheessa.

Stefano Domenicali

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 06.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Vilkku To Elo 06, 2009 4:24 am

Khiitoksia!

Oikein hyvä uutinen Smile
Vilkku
Vilkku

Viestien lukumäärä : 79
Join date : 08.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Stefano Domenicali To Elo 06, 2009 3:59 pm

Kovalainen: En saa autoon kunnollista otetta
Jack & Jones Magazine 1713501-400_kovalainento
En saa kunnollista otetta nyt autoon en tiedä mistä se johtuu,mutta välillä perä lähtee alta koko ajan välillä aliohjaa, yritämme kovasti parannella autoa että se ei olisi tollanen,mutta valitettavasti se nyt on se vika miksi olen jäänyt Hamiltonille,mutta ei tässä mitään on täs aikaa kokeilla hyviä säätöjä ja saimmehan tärkeitä kierroksia näissä testeissä joten luottavaisin mielin lähen kauden ensimmäistä F1 GP:tä.Uskon että voimme olla todella korkealla kun kaikki vaan osuu nappiin testien perusteella olemme kummatkin siinä 6:parhaan joukkossa joten on meillä kaikki kunnossa.

Stefano Domenicali

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 06.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Stefano Domenicali Pe Elo 07, 2009 3:43 pm

Jack & Jones GP ei osallistu Brasilian interlagosin testeihin, HUHUJEN mukaan talli ei rämmi talousvaikeuksissa mutta saldo näyttää puhdasta nollaa
Jack & Jones Magazine B5
Domenicali:En kerro meidän rahatilanteesta ollaanko me nollilla vai plussalla,koska täällä on monta tallia ketkä haluais tietää monien budjetin ja saahan sen laskemalla tuolta varauksissta kuinka paljon on rahaa käytetty,mutta minun mielestä se on väärin ruvetä toisten tilejä tiedostelemaan.Me emme ole aivan kärjen tuntumassa missä me ehkä liikaakin odottelimme että olisimme olleet paljon lähempänä kärkeä,mutta onneksi kummatkin kuskit mahtuu omassa ryhmässä upeasti sinne 6:parhaan joukkoon se on mahtava saavutus ja luotettavuudessa ei ole ollut mitän hämminkiä luotammme täysin mersun moottoreihin ja vaihdelaatikkoon ja hyvin on tähän asti toiminut ei valittamista.Hamilton ja Kovalainen on erinomainen pari he tulevat keskenään erinomaisesti toimeen ja ne auttoo kummatkin toisiaan eri säädöissä,on hienoa nähdä kun ne työskentelee ne on todella keskittyneitä työhönsä ja niin kuuluukin ei muuten siitä ajamisesta tuu yhtään mitään.Mutta nämä ovatkin vasta testejä kisoissa voi sit tapahtua ja tulla kekeytyksiä en toivo niitä kenellekkää,mutta ainahan sitä oman tallin parasta aattelee ja niitä pisteitä,koko meidän porukka lähtee hyvillä mielin alkavaa F1 Kilpailua mutta vielä on tärkeitä testejä ja juuri on ilmoitus käynnissä tonne Brasilian Interlagosi testeihin joihin me emme osallistu syytä emme kerro.

Stefano Domenicali

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 06.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Stefano Domenicali Su Elo 09, 2009 2:27 pm

Domenicali:En ole ollut sairaalassa kännissä

Media:Kauheitten huhujen mukaan Stefano Domenicali on ollut sairaalassa kännissä,pitäneekö tämä sitten paikkaasa sitä emme tarkalleen ottaen voi sanoa.

Jack & Jones Magazine Stefano-Domenicali_1238766c
SD:En todellakaan oo ollut humalassa missään vaiheessa en edes juo alkoholia,todella harvoin tulee vähän otettua,mutta sairaalassa vähän rajaa,siellä en nyt ainakaan oo ollut kännissä kuhan media vaan yrittää horjuttaa minut pois Tallipäällikön hommista,mutta näin onneks ei käynyt ja kuka sen voisi todistaa että olin humalassa ei kukaan kun en ole ollut humalassa.

Stefano Domenicali

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 06.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Stefano Domenicali To Elo 13, 2009 11:21 pm

Jack & Jones tallissa kiehuu tallipäällikkö potkujen partaalla känni mokailujen takia,ja talli jää jälleen pois testeistä
Jack & Jones Magazine Jack%20Jones
Tallin puheenjohtaja Luca Di Montezemolo kertoi päiväisessä haastattelussa.
Jack & Jones Magazine Luca_di_montezemolo_ferrari
LDM:tämä ei ole hyväksi F1 uralle upeasti toiminut Domenicali palkkas todella kovaa kuljettajaa,mutta mihin se sit meidät ajoi todella pahaan säästäkuuriin ja muut tallit voivat pahimmassa tapauksessa päästä karkuun ja testeistä jääminen on todellakin vakava asia emme ole päässeet paljoa kehittämään autoa eikä tärkeitä kilometrejäkään olla saatu alle vaan lähdemme melko kylmiltään ensimmäiseen F1 Osakilpailuun täytyy vaan toivoa että kaikki osuu hyvin kohdilleen ja päästäisiin edes pisteille kilpailussa.Ja sit tämä Sairaala mokailu emme suvaitse todellakaan tällästä emmekä ole varmoja onko tämä totta,mutta meille on kerrottu että tämä ei pidä paikkansa vaan siellä on ollut joku muu kännissä, voi olla että teemme protestin lehden kirjoittajalle tämä on aiheuttanut vakavia ongelmia Domenicalille ja jopa hän ei ole ollut tallinsa kanssa moneen viikkoon ja saa nähdä tuleeko hänen korvaajaksi joku,mutta tästä emme vielä kommentoi kuka se mahtaisi olla minä en ainakaan kerkeä se on päivän selvä juttu mutta katotaan veikkaan että tuuraajia ei tarvita.Ja on melko epätodennäköistä,mutta mietimme samalla Domenicalin jatkoa koska tallimme rämpii pahoissa vaikeuskissa ja testaamiset on jäänyt pahasti vaiheeseen,Mutta tämä on todellakin epävarmaa mietimme asiaa ja julkistamme asian huomenna.

Stefano Domenicali

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 06.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Stefano Domenicali Pe Elo 14, 2009 1:53 pm

Domenicali:Palaan töihin ensiviikolla

Kyllä tarkoitus olisi että palaan ensiviikolla töihin en onneksi saanut potkuja,mutta Montezemolo sanoikin että tulosta on sitten kisoista tultava tai sit mun vuosi voi jäädä ensimmäiseksi ja jopa viimeiseksi joten kaikki mahdolliset keinot on otettava nyt käyttöön ei siinä muu auta ja kahtoo mihin ne sit riittää sitä on vielä vaikea sanoa.Nyt on täysiluotto kuskeihin Hamilton ja Kovalainen todella kova kuljettajakaksikko kun vaan kaikki menee nappiin joten hyvät kuskit meillä on niistä se ei jää kiinni vaan auton kehittämisestä se on se vaikea asia minkä me olemme joutuneet tässä jäädytämään,mutta katotaan miten ensimmäisessä kilpailussa käy.

Stefano Domenicali

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 06.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Stefano Domenicali Pe Elo 14, 2009 11:01 pm

Domenicali paljastaa:Matikainen itse on ollut juovuksissa työpaikalla

Kyllä näin on käynyt,mutta hän sanoi etten saisi kertoa kenellekkään,mutta nyt on pakko kertoa kun Matikainen itse levittää perättömiä huhuja mun sairaalareissusta missä olin hänen mukaan kännissä,mutta näin ei ole ollut minä kävin nopeasti moikkaamassa hänen kuljettajaan ja lähdin samantien pois en tiedä kuka sen haastattelun on oikeen antanut,mutta minä se en ole siis aivan perättömiä huhuja jos ne ei lopu niin sitten on asialle tehtävä jotain sanon suoraan matikaiselle rupeamme oikeustoimiin jos noi P%¤%%ka puheet ei lopu.

Stefano Domenicali

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 06.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Stefano Domenicali Ma Elo 17, 2009 9:34 pm

Jack & Jones hakee voittoa H&M:stä

Kyllä pakko voittaa toinen vaatemerkki koska H&M on pahin vastustaja ja heistä olisi tärkeä napata voitto sillä saamme lisää asiakkaita tämän ansiosta,mutta sitä ennen on pärjättävä hyvin että saamme lisää julkisuutta,mutta emme ole sen takia että haemme vaan julkisuutta vaan ihan että pärjäisimme ihan tallina toivottavasti näin käy vaikka testit nyt ei ihan sillain mennyt mitä odotimme,mutta luotamme meidän tallipäällikköön ja kuskeihin he ovat erittäin kokeneita ja luottavaisia kauteen niinkuin pitääkin ja odotammekin innolla Australian GP:tä täytyy toivoo että kummatkin mahtuu 8:parhaan joukkoon.

Stefano Domenicali

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 06.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Stefano Domenicali Pe Elo 21, 2009 1:01 am

Domenicali:Olen närkästynyt kauden ensimmäisen GP:n pitkittämiseen
Jack & Jones Magazine Article-0-028F6C7200000578-629_468x333
Olen todella pettynyt siihen miten Australia ja Fia tätä asiaa hoitaa pitkittää ja pitkittää tää ei oo hyvä asia tallien ja kuljettajien kannalta,jos liian pitkään menee talleja voi yhtä äkkiä lähtee,mutta epäilen että tässä ei niin kauaa mene,mutta täytyy toivoo että mahdollisimman nopeasti saataisiin kausi kunnolla käyntiin eikä tulisi tälläisiä mokia Fialle.Todella huonosti on hoidettu asiat täytyy sanoo,mutta tällästä tämä on ei voi mitään kärsivällisyys alkaa mennä.

Lewis Hamilton
Jack & Jones Magazine LewisHamilton2009
Tämä on todella ikävää,että Australian GP:tä ollaan siirretty koko ajan myöhemmäksi Fia lupasi että tällä viikolla asiat hoidetaan siihen malliin että kausi voidaan aloittaa,mutta ei ole tapahtunut yhtään mitään niinkuin Domenicali sanoi tässä alkaa menee hermot ja kärsivällisyys.Täytyy vaan toivoa että tämä ruletti saataisiin nopeasti käyntiin eikä lisä venymisiä tulisi muuten voi koko kausi olla vaarassa ja myös Fian asema huononee entisestään jos asiat ei ala hoitua.

Stefano Domenicali

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 06.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Stefano Domenicali La Elo 29, 2009 7:58 pm

Domenicali:Karsinnasta selvittiin loistavasti
Jack & Jones Magazine Domenicali_reu_blog
Kyllä todella upeasti selvittiin siitä jännitys oli todella korkealla ja pelättiin että karsiudume pois kisasta,mutta niin ei onneks käynyt vaan Heikki ja Lewis hoit hommansa paremmin kuin hyvin kotiin tää on todella upeaa huhu,päästiin ensimmäiseen kilpailuun ja sieltä lähdemme hakemaan Podium sijaa toivottavasti yllämme niin korkealle,mutta hyvät saumat meillä siihen on että täytyy lähtee kovalla tsempillä ja koko tiimi on ollut todella loistava ja ahkera olemme tehneet auton eteen valtavasti töitä ja nyt se palkittiin parhaalla mahdollisella tavalla eli itse kisaan pääsemisen.


Heikki Kovalainen
Jack & Jones Magazine Heikki%20Kovalainen
No kyllä toi karsinta meni ihan hyvin omalta osalta, olishan se voinut paremminkin mennä kun itse olin 6:des ja tallikaveri oli erittäin hyvin 4:jäs joten kovasti täytyy töitä tehdä että voitan Lewisin,mutta kausi on vasta aluillaan ja tässä voi käydä ihan mitä vaan odotan erittäin tasaista kilpailua ja toivottavasti sellanen tulee että ei kisa menisi ihan tönköksi.



Lewis Hamilton
Jack & Jones Magazine Lewis-hamilton-valencia
Loistavasti meni auto toimi erittäin hyvin ja olen todella kiitollinen koko tiimille siitä että he ovat saaneet rakennettua kunnon auton mitä on helppo ajaa,mitään ongelmia ei autossa ollut ja sain paukuteltua todella hyviä aikoja ja toi 4:jäs sija on todella fantastinen se käy minulle paremmin kuin hyvin,mutta itse kisassa lähden tottakai hakemaan podium sijaa ja se voi hyvinkin onnistua jos auto kestää vaan maaliin asti eikä tule mitään vikoja,mutta niinku Heikki tossa sanoi toivottavasti tulee jännä kisa.

Stefano Domenicali

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 06.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Stefano Domenicali Su Elo 30, 2009 3:55 pm

Hamilton Podiumille,Kovalainen 4:jäs
Jack & Jones Magazine Stefano-domenicali-copyright-ferrari
Aivan fantastinen kisa meiltä,Hamilton nousi upeasti 2:seksi ja meidän toive täytti samalla haimme podium sijaa ja sieltähän se tuli Hamiltonin ansiosta,mutta ei saa unohtaa Kovalaistakaan,kKovalainenkin ajoi erittäin hyvin sijoittui upeasti 4:jänneksi se on aivan mahtavaa kummatkin kuskit pärjäsi erinomaisesti tästä kisasta joten tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.


Lewis Hamilton
Jack & Jones Magazine Lewis-hamilton
Wuhuu!! Todella hyvä kisa koko tiimiltä Kovalainen 4:jäs ja minä 2:nen ei melkien tän paremmin voisi enää mennäkkää saimme erittäin tärkeitä valmistajien MM-pisteitä ja nyt johdamme siinä,mutta vielä on kisoja alla joten ei kannata liikaa vielä juhlia,mutta vähän nyt kuitenkin, meillä on erinomainen auto alla koko tiimi on paiskinut kovasti töitä ja nyt minä ja Kovalainen palkittiin heit hyvistä sijoista.On mahtavaa vielä että täytin tallin tavoitteen kun tavoitteena oli hakea podium sijaa ja sieltähän se tuli 2:sija joten erinomainen kilpailuviikonloppu minulta tästä on hyvä jatkaa ja motivaatiokin on aivan huipussaan joten sen kannalta ajo voi vaan parantua.



Heikki Kovalainen
Jack & Jones Magazine Heikki_Kovalainen_2_455520a
Olen hiukan pettynyt itseeni siinä mielin että Aika-Ajot ei mennyt minun osalta ollenkaan hyvin lähdin 10:in huonommalta puolelta vaikka auto olisi paljon nopeampi,mutta näitä sattuu onneksi olin kisassa lopulta 4:jäs onneksi sieltä edestä keskeytti muutama niin se auttoi minua paljon ylöspäin jonkun epäonni on toisen onni ja tänään se oli minun onni,mutta kyllä tästä pitää ehdottomasti parantaa tälläsellä ajolla saavuta yhtään mitään.Meillä on erittäin hyvä auto joten siitä on otettava kaikki hyöty irti ja katottava mihin se riittää,mutta tossahan se nähtiin Hamilton otti autosta hydyn irti ja sijottui 2:seksi joten ei meillä ihan mikään paska auto oo.

Stefano Domenicali

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 06.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Warquz Su Elo 30, 2009 4:03 pm

Onnittelut, teiltä meni kisa aivan loistavasti. Ja aktiivista uutisten kirjoittelua, pointsit siitä! (:

Warquz
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 228
Join date : 03.07.2009
Ikä : 29
Paikkakunta : Espoo

https://manageri.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Zidu Su Elo 30, 2009 4:02 pm

Loistaaviiaa uutiisiiaaa!! Hyvä hyvä!

Zidu
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 83
Join date : 04.07.2009
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Stefano Domenicali La Syys 19, 2009 4:05 pm

Jack & Jones talli suvereenisessä johdossa
Jack & Jones Magazine Stefano_domenicali
Kyllä,tuntuu mahtavalta että meillä menee näinkin upeasti tämä kausi emme odottanut ihan tällästä avausta,mutta tämää kelpaa kyllä ja mietinkin että miten se kovalainen pärjää kun testeissä ei oikeen ironnut,mutta heti kisassa poika alkoi pistää hamiltonille kampoihin ja tällä hetkellä onkin vaikea päättää kumpi on 1:kuski sitä emme ole vielä päättäneet nopeastihan se pitäisi päättää,mutta kummatkin kuskit ovat niin tasapuolisia että tällä hetkellä se on erittäinkin vaikeaa.Tuntuu mahtavalta että johdamme Valmistajien MM pisteissä ja Hamilton johtaa vielä kuskien MM pisteissä et mahtavasti on kausi meidän osaltamme alkanut.


Lewis Hamilton
Jack & Jones Magazine 420px-Lewis_Hamilton_280607
Mahtavasti on kausi alkanut meidän talliltamme on mahtava nähä mihin pystymme parhaimpina aikoina ja nyt 2 kisaa on mennyt aivan fantastisesti täytyy toivoo et Bahrainissa jatkuisi sama vire kuin kahdessa edellisessä kilpailussa.Meidän talli on nyt todella kovassa tikissä meillä on yksi hyvistä Tallipäälliköistä kenen kanssa on helppo tehdä töitä ja kenen kanssa tulee vielä hyvin juttuun ei se muuten olisi helppoo jos kaikkien kanssa olisi jotain häikkää,mutta koko tallihenki on erinomainen kun on vielä hyvä tallikaveri Kovalainen hänen kanssaan meillä onkin ollut todella tiukkaa vääntöö ja se on hyvä asia mitään emme anna ilmaisiksi toisillemme vaan taistelemme kynsin hampain paikoista.

Stefano Domenicali

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 06.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Stefano Domenicali Ke Syys 23, 2009 9:15 pm

Jack & Jones tallin suosio kasvaa

Tallin puheenjohtaja Luca Di Montezemolo kertoi eilen että Jack & Jones tallin suosio on kasvanut parin kisaa jälkeen roimasti ja kertoi samalla että talli on saanut koko vaateringin kasvamaan Montezemolo kommentoi asiaa seuraavasti.
Jack & Jones Magazine Luca_di_montezemolo_ferrari
Montezemolo:Mahtavalta tuntuu että olemme saaneet tallimme suosion nousuun ja samalla muita asioita olemme saaneet myytyä esim vaatteita,tuntuu todella upealta olemme pysyneet hyvin aikataulussa olemme jopa vähän edellä sitä,mutta se ei haittaa tällä menolla kun jatketaa niin olemme erittäin kova talli tai olemme jo nytkin kova talli,mutta vielä on paljon kehitettävää joten kyllä tässä töitä riittää.Domenicali on hoitanut työnsä erinomaisesti vaikka alkukaudesta oli jotaon hässäkkää,mutta olemme saaneet ne jutut jo puhutta ja ne on taakse jäänyttä elämää nyt mennää tässä ja on hyvä että emme antaneet domenicalille potkuja.

Stefano Domenicali

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 06.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Zidu To Syys 24, 2009 12:50 am

Hyvä uutinen, ollut aika vähän nytten muualla. Sad

Zidu
Ylläpitäjä

Viestien lukumäärä : 83
Join date : 04.07.2009
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Stefano Domenicali Ma Loka 05, 2009 9:10 pm

Domenicali:Fantastista ajoa jälleen Hamiltonilta
Jack & Jones Magazine D09brn185
Kyllä siis aivan käsittämätöntä miten hamilton ajaa,aivan fantastista katsoa hänen suorituksiaan kun kaveri vaan nousee aina viimesiltä sijoilta kohti pisteitä nytkin upea 4:sija huhu henkeäsalpaavaa ajoa.Täytyy olla erittäin tyytyväinen kuskivalintaaame Hamilton on meille erittäin tärkeä kuin myös Heikki Kovalainen jolla nyt on ollut pieniä vastoin käymisiä, mutta uskomme että Heikki kyllä löytää sen oman vauhtinsa vielä ja tulee edelleenkin haastamaan Lewis Hamiltonin monta kertaa näin ainakin uskomme ja toivomme.Emme tiedä mikä tossa heikin ajossa mättää nyt tämä keskeytys ei ollut Kovalaisen vika vaan moottori sanoi yksinkertaisesti sopimuksensa irti nää on sellasia mille kuski tietyissä määrin ei voi mitään täytyy,mutta tämä oli paha keskeytys nyt niitä valmistajien pisteitä pitäs saada ja Lewis Hamilton ei niitä saa yksin paljoo kerättyä joten toivomme että Heikin lelut ja itse mies parantaisi nyt vauhtiaan,muuten Heikin ajossa ei ole valittamista hiukan yliyrittämistä tietyissä paikoin,mutta sen ymmärtää kun tallikaverina on Lewis Hamilton.


Jack & Jones Magazine Lewis_hamilton
Lewis Hamilton oli erittäin tyytyväinen 4:sijaansa,tällä kertaa palkintopalli sija jäi haaveeksi


Jack & Jones Magazine D08jpn569
Heikki Kovalainen joutui jättämään valitettavasti leikin kesken, moottorin rikkouduttua


Viimeinen muokkaaja, Stefano Domenicali pvm To Loka 08, 2009 8:48 pm, muokattu 1 kertaa

Stefano Domenicali

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 06.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Stefano Domenicali To Loka 08, 2009 8:47 pm

Kovalainen saamassa potkut,tilalle Räikkönen??

jack & Jones tallissa mietitään nyt ratkaisua Kovalaisen ailahtelevaiseen ajoon,joten nyt huhutaankin ett Kovalainen olisi saamassa potkut ja tilalle mitä todennäköisemmin olisi tulossa Kimi Räikkönen, kysyimme asiaa Heikiltä ja tallipäällikkö Stefano Domenicalilta.


Stefano Domenicali
Jack & Jones Magazine Stefano-domenicali
Emme kerro tästä asiasta vielä kun ei ole mitään sovittu,mutta sen voin kertoo että Heikissä ei ole mitään vikaa hän on nopea ja mukava kuski ja tulee Hamiltonin kanssa hyvin toimee huonoin asia hänessä on ailahtelevaisuus valitettavasti liikaa.Olemme käyneet Räikkösen ja itse Räikkösen tallin kanssa jo pieniä keskusteluja jotka viittaavat siihen että Räikkönen tulee korvaamaan Heikin,mutta millon sitä emme vielä paljasta,mutta neuvottelut on hyvällä mallillaan.


Heikki Kovalainen
Jack & Jones Magazine Id159981-kuva1
Onhan se tietysti iso pettymys jos joudun lähtee tallista,tämä on todella upea talli joka taistelee kummastakin mestaruudesta sillon ei auta olla liian ailahtelevainen niinkuin olen ollut,mutta se on omaa syytäni että en ole ollut kovassa tikissä jota minulta ootetaan ja se on ymmärrettävää iso talli oottaa niitä palkintopalli sijoja ja tallipisteitä jotka on ensisijaisen tärkeitä jotta talli meinaa jatkossakin menestyä,mutta katotaan miten tässä tulee käymään emme ole Stefanon kanssa tästä vielä puhuneet,mutta hän lupasi infota minulle sitkun sen aika koittaa.

Stefano Domenicali

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 06.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Stefano Domenicali Ma Loka 12, 2009 2:36 am

Domenicali:Toivomme Matikaisen jatkavan
Jack & Jones Magazine Stefano-domenicali-2
Todellakin toivomme Matikaisen jatkavan tai kenen tahansa tässä tilanteessa olevan jatkavan,emme missään tapauksessa halua että Matikainen lyö pillit pussiin heti,tietysti tämä on iso takaisku heidän kaudelleen ja kehityksilleen,mutta kyllä hän siitä vielä nousee kun uskoo itteensä ja koko tiimiinsä alku kausi ei ole alkanut heidän osaltaan millään parhaimmalla tasolla,mutta kovalla työllä heistä voi tulla kova tiimi.Eikä ne nytkään huonoja ole vauhtia vaan uupuu ja kuskitkaan ei ole vielä täysin varmoja ja saa erinomaista varmuutta F1:sistä matikaisen kautta ja heistä voi tulla todella suuria suomalais kuskeja.

Stefano Domenicali

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 06.07.2009
Ikä : 32
Paikkakunta : Toivakka City

Takaisin alkuun Siirry alas

Jack & Jones Magazine Empty Vs: Jack & Jones Magazine

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa